یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

به نام هستي بخش هستي ما

نوروز 1393 خجسته و مبارك باد

1393/1/10 12:40
نویسنده : مامان
710 بازدید
اشتراک گذاری

 

براي نوروز امسال من كار زيادي نكردم مثل هر سال . راستش دختر گلم خيلي سر كار خسته ميشدم و ميومدم خونه همش با شما مشغول بودم . فقط پرده هاي خونه رو شستم و مبلا قاليها ملافه ها وچند تا از اين كارا . شما هم كه با من همكاري ميكردي و ظرفها رو ميشستي .

 

شب چهارشنبه سوري من زودتر از اداره اومدم . عمه ماندانا و سعيد هم مهمانمون بودن به همراه كلي ترقه ، فشفشه، ابشار و وسايل اتيش بازي . البته شما يكم ترسيدي و به همراه بابا احسان اومدي بالا و نشستي كارتون پينگو رو ديدي .بعد از مراسم اتيش بازي و پريدن از روي اتيش همگي ما از جمله بابا جون با عصا ،همه اومدن خونه ما و من شام اسنك درست كردم خيل چسبيد و حسابي بمون خوش گذشت .

 

 براي سال تحويل هم كه من و شما و بابا احسان سه تايي كاراي  خريد سفره هفت سين و تزئين و رنگ اميزي تخم مرغها رو انجام داديم .علاوه بر اين كاراي سفره مامان جون اينا هم بود .البته مامان جون  ماشالا با بابا جون مگه اجازه ميدادن ما كمكشون كنيم .....شكر خدا خيلي خوبن و من فقط خدا رو شكر ميكنم .

 

بعد از تحويل سال طبق رسم هر ساله همگي رفتيم خونه بابا جون براي تبريك عيد و عيدي دادن و گرفتن و همچنين خوردن شام مامان جون كه باقالي پلو اهوازي بود و مرغ . مامان جون هرسال براي شب نوروز اين غذا رو درست ميكنه به سبك جنوبي و شما عاشقش هستي .

خاله ماندانا

 هم اومدن و عيدي براي شما يه تبلت كوچولو اورده بودن كه ما اولش يكم ترسيديم گفتيم نكنه شما بش عادت كني و ديگه اصلا تو جمع نياي ولي خدا رو شكر خودت وقتي به اندازه كافي باش بازي كردي ميزنيش به شارژ و ميري سراغ يه بازي ديگه .

 

تو تعطيلات نوروز جاي زيادي نرفتيم .من خيلي اصرار داشتم كه بمونم خونه و استراحت كنم . طفلي بابا احسان خيلي خسته شده بود .مرتب ميگفت بريم بيرون ولي من خيلي از كار و بيرون رفتن خسته بودم و نياز به استراحت داشتم . يه روز بعد ازظهر رفتيم باغ وحش پارك ارم .خيلي خوب بود فقط هوا سرد بود و ما نتونستيم وسيله بازي سوار شيم و اومديم خونه . يه روز بعد از ظهر هم به همراه بابا جون اينا و خاله ماندانا رفتيم درياچه خليج فارس خيلي زيبا بود و هوا عالي بود .

 

چند تا عكس از تعطيلات نوروز هست كه ميذارم تو ادامه مطلب.

 

هفت سين 93

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)