یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

به نام هستي بخش هستي ما

کلاس دوم یسنا جان

1396/7/3 23:03
نویسنده : مامان
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول مهر


روز پر ازشور و شادی


روز پر از عشق و اشک شوق


روز تپیدن دوباره قلب همه مادران و پدران


روز شروعی دوباره


روز هم شاگردی سلام


روز دلتنگی های کودکانه


روز مرور خاطرات خوش کودکی

 

و در نهایت روز شروع سال جدید و کلاس دوم یسنا

 

 

دختر گلم خیلی وقته چیزی برات ننوشتم . سال سختی پشت سر گزاشتیم پر از مشغله و کار و بیماری باباجون و در نهایت ازدست اون که غم بزرگی برای همگی ما بوده و هست . شما به کلاس دوم رفتی  و من واقعا از داشتن دختر گلی مثل شما خدارو سپاس میگویم .چی بهتر و بالاتر از این هست که روز اول مهر شما با آمادگی تمام به کلاس دوم بری ...چی بالاتر از اینه که من اول مهر دختر گلم رو در آغوش بگیرم و از طرف دیگه معلم کلاساولم , خانم برنای عزیزم رو ....واقعا باورکردنی نیست ... فقط خدارو سپاس میگویم ... شاید اگر تو نبودی اول مهر , بدین گونه نبود . یک اول مهر معمولی بود نه بویی... نه اشک شوقی و نه یادآوری خاطرات کودکی...

امیدوارم سال جدید سال خوب و پر از موفقیت برای شما باشه در این مدرسه جدید .من مجبور شدم بخاطر ضعف کارکرد دبستان اکسیر مدرسه شمارو عوض کنم و در دبستان دخترانه ثنا ثبت نام کنم .

صبح روز اول مهر مامان جون فری و عمو امین زحمت کشیدن با شاخه گل اومدن دم در مدرسه شما . شما یکم دلتنگ بودی . فکر کنم بیشتر ناراحت این بودی که مدرست جدید هست و نکنه دوست جدید پیدا نکنی .خدارو شکر یکی از بهترین دوستانت , رونیا جان در مدرسه ثنا هست و  باهم تو یه کلاس افتادین و توی یک میز میشینین .. این قضیه برا منم خیلی قوت قلبه چون هم رونیا رو خیلی دوست دارم و هم اینکه با مادرش دوست هستم محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

مدیر مدرسه شما که ثنای دو هست خانم درویشیان هستند که بسیار مدیر با تجربه و آگاه و مهربونی هستن و من واقعا دوسشون دارم مدیر کل مدرسه ثنا خانم بشکار هستند که دوست خانم برنای عزیزم هستند .

 

 

یسنا و عمو جونش ....

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)