یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

به نام هستي بخش هستي ما

8 ماهگي

1390/11/10 12:39
نویسنده : مامان
1,556 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزيز دلم هشت ماهگيت مبارك

مامان جوني نمي دوني چقدر عزيز شدي . تند و تند داري بزرگ ميشي و من و بابايي اصلا باورمون نميشه كه هشت ماهه به دنيا اومدي .

الان غذاهاي متنوعي مي خوري از جمله سوپ كامل - پوره سيب زميني و هويج - آب ميوه سرلاك گندم و برنج و............ 

هنوز نميتوني چيزي بگي ولي مرتبا آواز ميخوني و ميگي اوووووووووووممممممممم اوووووومم و يا  دددددددددددددددههههه ممممممممممممهههه .

هرشب بابايي زنگ ميزنه و با شما حرف ميزنه .ديشب عمو و زن عمو اومدن خونه مامان بزرگ اينا و كلوچه درست كرديم شما هم با كنجكاوي تمام نگاه ميكردي 

  

شما الان ميتوني كمي شيشه شيرت رو نگه داري و خودت شير بخوري ولي هنوز يه كم تنبلي ميكني .

عزيزم توي اين ماه وزنت شده ۵۰/۷ كيلوگرم و من خوشحالم از رشد خوب شما .همه چيز رو دوست داري بخوري .به به .

 

 

عزيزم اولين عيدت مبارك 

niniweblog.com  

niniweblog.com

عزيزم امسال اولين بهار زندگيت بود و من و بابايي خيلي  خوشحال بوديم عزيزم .اميدوارم هميشه دركنار هم باشيم .تحويل سال نو ساعت ۵۰/۲ نيمه شب بود و من شما رو شب بردم حموم و حسابي تميزت كردم .niniweblog.com  ولي هرچقدر تلاش كردم نتونستم شما رو بيدار نگه دارم و شما ساعت ۲ نصف شب به خواب رفتي.

niniweblog.com

سبزه: تولد دوباره ، حيات نو و سبز بودن

سمنو: ثروت و فراواني و وفور

سنجد: عشق

سير: دارو و درمان و بعنوان ماده اي گندزاد مي باشد

سيب: زيبايي و سلامت

سماق: رنگ طلوع آفتاب

سرکه قرمز : سن و صبر و عقل

سنبل: آمدن بهار و نشان دهنده زيبائي

سکه زرد : ثروت

تصاویرشباهنگ Shabahang- New Year Greetings

 

اولين روز بهار  در حال بازي كردن خونه مامان بزرگ اينا .

 

عزيزم عاشق سوار شدن رو كول بابايي هستي وقتي ميري اون بالا كلي ذوق ميكني و ميخندي .

"بابايي دستت درد نكنه"."اينم يه بوس برا بابا جونم". "بابا جون دوست دارم خييييييييييلي زياد"."اينم يه آبنبات قلبي واسا باباجونم".

 

عزيزم ماست خيلي دوست داري و وقتي غذاتو با ماست ميخوري اينقدر ميخوري كه شكمت مياد بالا و قلمبه ميشه .حسابي دست و صورتت رو هم ماستي و سوپي ميكني .

 

عزيزم نمي دوني چقدر قدرت و نيرو داري همه چيرز رو ميكشي طرف خودت و مي خوري .منكه باورم نميشه .ببين چي جور كشاب ميز رو باز كردي و داري فضولي ميكني؟

 

 

اينجا آماده شدي و منتظر ماماني هستي تا آماده شه و بريم  عيد ديدني خونه خاله جان.

 

 

خونه خاله ماندانا با سنا جون

 

 niniweblog.com

ما هميشه باهم دوست ميمونيم و بازي ميكنيم

 

 

خونه خاله ماندانا خيلييييييييي خوش گذشت و شما شب تا صبح خوابيدي و اصلا بيدار نشدي .از بس كه بازي و شيطوني كرده بودي عزيزم.

 niniweblog.com

عزيزم خيلي دوست داري بايستي و تمام تلاشت رو ميكني و از تمام چيزهايي كه اطرافت هست كمك ميگيري تا وايسي بعد دهنت رو باز ميكني از ذوق و هي نفس نفس ميزني اخ الههههههههي قوووربونت بشم من .

 

آخ قوربون اين نگاه كردنت بشم من كه داري به ماماني نشون ميدي كه وايسادي.آفرين دخمل گلم. 

 

niniweblog.com

خوببببببب حالا يه كم با  كيف بازي ميكني و خوب بررسيش ميكني تا ببيني چه جوري بذاري دهنت كه خيلي خوشمزه تر باشه .

نوش جونت عزيز دلم .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یکتا
17 اسفند 89 11:43
سلام عزیز دلم نی نی ما چه طوره گلم ممنون از راهنمایت از حلقه چه طور باید استفاده کنم
زينب عشق مامان بابا
23 اسفند 89 16:29
پگاه
10 فروردین 90 15:53
سلام کوچولوی ناز و خوشگل. عیدت مبارک عزیزم. وای مژی جون چقدر این خانم کوچولوت نانازه. خیلی بامزه است. میبینمش یاد شیطونیهای رونیا می افتم. اون هم از بس کشوی میز تلویزیون رو کشید و سی دی ها رو ریخت بیرون که نصفه سی دیهامون داغون شده و کشو هم یک کمی لق میزنه. مواظب دخترت نازت باش.
قاصدک
23 فروردین 90 21:42
قربون این دختر خوشگلم بشم. عزیزم اولین بهار زندگیت مبارک باشه. زندگیت بهاری عسلم.