یسنایسنا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

به نام هستي بخش هستي ما

9 ماهگي

1390/11/10 12:36
نویسنده : مامان
489 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم ورود به ماه نه زندگيت مبارك .يه بوس بده به ماماني كه اينقدر زود و تند داري بزرگ ميشي .

 

جيگر طلاي من ببين چه قشنگ ميشيني تو ترازوت؟؟؟؟؟؟ديگه نيازي نيست كه من بخوابونمت توش .البته وقتي ميشيني توش ، همش با دكمه هاش بازي ميكني و نميذاري وزن دقيقت رو نشون بده .

تصاویرشباهنگ Shabahang- Dividers 

اينم يه عكس خوشكل از ورود به ۹ ماهگيت .اين لباس ناز رو عمو امين به عنوان عيديت برات خريده و خييييييييلي نازه و به شما مياد با يه جفت چكمه خيلي ناز .عزيزم مباركت باشه. 

Dolls Graphic #1

عزيزم توي اين ماه شما خيلي تلاش ميكني تا سرپا وايسي البته اوايل ماه به كمك ما بلند ميشدي و يه جا رو نگه ميداشتي و ديگه نيازي نداشتي كه ما نگهت داريم اما الان چند روزه كه خودت لبه هرجايي رو ميگيري و با تلاش بسيار خودت رو بلند ميكني و واي ميسي .اينقدر ذوق ميكني و دستاتو تكون ميدي كه از ذوق زياد ميفتي .الهي قوربونت شششششششششم .لبه تختت رو هم ميگيري و واي ميسي .نميدوني چه ذوقي ميكني.

 

 

اين هم يه عكس از شما و بابا بزرگ كه خيلي عاشق شماست و دوستت داره عزيزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله انیس
16 فروردین 90 21:36
الهی عزیزم خیلی نازی یه عالمه بوس واسه توگلم
خاله انیس
30 فروردین 90 9:34
عزیزم هزار ماشالا خیلی جیگری و یه عالمه بوس واسه تو دخمل خوشگل..
محبوبه
30 فروردین 90 10:12
جیگر دختر خوشگلمونو بووووووووووووس
سمی مامی دوقلوها
30 فروردین 90 10:37
وای چه قدر یسنا داره شیبه خودت میشه البته نمیدونم قبلش شکل کی بود ولی تو این عکسهای اخر خیلللللللللللللللللللیییییییی شبیه تو شده بوس .اسه یسنا گلی
سروناز و ارتین
31 فروردین 90 0:52
عزیزدلم یسنای خوشگله نانازیه من 9 ماهگیت مبارک عزیزم
تینا
10 اردیبهشت 90 13:18
سلام عزیزم ... قربونت برم که من هنوز ندیدمتو تو انقدر بزرگ شدی تو وبلاگ آنیتا لینکت میکنم
مهرنگار
11 اردیبهشت 90 17:44
سلام مژده جون حاله قربون گل دخملت بشه چرا ديگه نمياي ني ني سايت
خاله مهرنوش
19 اردیبهشت 90 9:23
سلام مژده جون،سلام يسنايي دلم براتون خيلي تنگ شده.چه عكساي قشنگي گذاشتي.من مرتب به وبلاگت سر مي زنم.بازم از خودتون ويسناگلي عكس بذاريد.مي بوسمتون.
زن دایی مرضیه
26 اردیبهشت 90 23:27
ةآخ که من الهی فدات شم گلم دلم ضعف رقت عکساتو دیدم نمی دونی چقدر عاشقتم.ولی این مامانت تو رو نمیاره پیش من که ....